Tweekaa
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tweekaa

Tweekaa: 7682 posts and counting...
 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Soortgelijke onderwerpen
    Laatste onderwerpen
    » Feestje za 7 nov
    Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Emptyvan bosaap di 03 nov 2015, 12:59

    » Op zoek naar een nieuw huis (je) 2015
    Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Emptyvan bosaap ma 02 nov 2015, 20:59

    » Afrekening Zuidwolde
    Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Emptyvan Janneke vS vr 09 jan 2015, 11:11

    » Foto's Zuidwolde
    Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Emptyvan Janneke vS zo 04 jan 2015, 20:02

    » De kweeste naar huizen: linkdump
    Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Emptyvan Lianne do 18 dec 2014, 10:45

    » Wie gaan er dit jaar mee?
    Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Emptyvan Jeroen wo 19 feb 2014, 20:24

    » Hoe lang willen we dit jaar op vakantie?
    Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Emptyvan Yankee do 30 jan 2014, 13:36

    » aanbetalen / kinderen
    Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Emptyvan Geert ma 13 jan 2014, 19:44

    Countdown
    Hoera! Ivy is geboren!

    Iris

    Hoera! Jua is geboren!

    Hoera! Faya is geboren!

    Hoera! Matthias is geboren!

    Hoera! Simone is geboren!

    Hoera! Tobias is geboren!

    Hoera! Lucas is geboren!

    Hoera! Seline is geboren!
    Zoeken
     
     

    Geef resultaten weer als:
     
    Rechercher Geavanceerd zoeken

     

     Hoe lang willen we dit jaar op vakantie?

    Ga naar beneden 
    +2
    Janneke vS
    Geert
    6 plaatsers
    AuteurBericht
    Geert




    Aantal berichten : 1099
    Leeftijd : 41
    Woonplaats : Wageningen
    Registration date : 21-01-08

    Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang willen we dit jaar op vakantie?   Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Emptyma 13 jan 2014, 19:53

    Maar eens een knuppel in het hoenderhok gooien.
    Wil men nog een hele week?

    Er zijn vaak mensen die niet de hele week meegaan en ik denk dat dat voor ons komend jaar ook geldt. Geen idee hoe jullie er over denken, maar misschien is een midweek/langweekend ook een optie?
    Sowieso valt kerst onhandig dit jaar en zullen veel huisjes vanaf maandag de 29e te boeken zijn. Van maandag tot maandag vind ik dan niet zo handig.
    Terug naar boven Ga naar beneden
    Janneke vS

    Janneke vS


    Aantal berichten : 871
    Leeftijd : 42
    Woonplaats : Wageningen
    Registration date : 22-01-08

    Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang willen we dit jaar op vakantie?   Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Emptyma 13 jan 2014, 20:34

    Geert schreef:
    misschien is een midweek/langweekend ook een optie?

    Dan zou dat voor dit jaar alleen een midweek kunnen toch? Er zijn ook huisjes die van zaterdag tot zaterdag verhuren, dus een week kan wel.

    Ik vind het juist leuk om een week te gaan, aangezien je dan na het bijkletsen nog veel tijd hebt om 'gewoon' als vrienden dingen te ondernemen. Maar als (bijna) iedereen korter komt, is dat voordeel ook wel weg natuurlijk.
    Terug naar boven Ga naar beneden
    bartie

    bartie


    Aantal berichten : 1375
    Leeftijd : 41
    Woonplaats : Amsterdam
    Registration date : 23-01-08

    Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang willen we dit jaar op vakantie?   Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Emptydi 14 jan 2014, 11:12

    Een midweek van ma-vr vind ik ook een optie. Vier nachten voelde dit jaar als te kort (wel heel leuk! Smile) maar ik weet niet zeker of een hele week weer gaat lukken dit jaar. Als er voor een hele week wordt geboekt probeer ik wel zeker de hele week te komen!
    Terug naar boven Ga naar beneden
    Le Henk de la Spenk

    Le Henk de la Spenk


    Aantal berichten : 890
    Leeftijd : 41
    Woonplaats : Hoofddorp
    Registration date : 24-01-08

    Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Empty
    BerichtOnderwerp: Hoe lang willen we dit jaar op vakantie?   Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Emptydo 16 jan 2014, 22:44

    Volgens/Voor mij is een week perfect. Het is het moment in het jaar dat we ouderwets tijd met elkaar kunnen doorbrengen. Wat mij betreft doen we er nog een week in de zomer bij!
    Terug naar boven Ga naar beneden
    zigurana

    zigurana


    Aantal berichten : 547
    Leeftijd : 42
    Woonplaats : Wageningen
    Registration date : 21-01-08

    Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang willen we dit jaar op vakantie?   Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Emptyvr 17 jan 2014, 17:09

    Ik sluit mij naadloos bij Micha aan. Een week in de winter even helemaal weg van de normale sores bevalt mij prima.
    Vanaf zaterdag is dan uiteraard beter dan maandag, misschien dat we dat wel met de toekomstige verhuurder kunnen regelen, als we een duidelijke keuze gemaakt hebben.

    Een weekje weg in de zomer (bv kamperen) zou mij ook wel leuk lijken.
    Terug naar boven Ga naar beneden
    Yankee

    Yankee


    Aantal berichten : 972
    Leeftijd : 42
    Woonplaats : haarlem
    Registration date : 22-01-08

    Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang willen we dit jaar op vakantie?   Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Emptydo 30 jan 2014, 13:36

    een week vind ik ook wel relaxed. een midweek is zo voorbij en erg kort om even tijd te hebben voor iedereen en 3 boeken te lezen en 357 spelletjes te spelen
    Terug naar boven Ga naar beneden
    Gesponsorde inhoud





    Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang willen we dit jaar op vakantie?   Hoe lang willen we dit jaar op vakantie? Empty

    Terug naar boven Ga naar beneden
     
    Hoe lang willen we dit jaar op vakantie?
    Terug naar boven 
    Pagina 1 van 1
     Soortgelijke onderwerpen
    -
    » Wie gaan er dit jaar mee?

    Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
    Tweekaa :: Kerstvakanties :: Kerstvakantie '14 - '15-
    Ga naar: